torsdag 16 maj 2013

HEJSAN! 

de har ju redan gått över en månad sen ja senaste bloggade.. wopsi! Har inte alls tid och när jag har tid, har jag ingen lust, haha! :)

Allt möjligt har hunnit hända sen ja senast bloggade, tänker int gå int på någo detaljer, men ja ha hunni med; 

- Åka ner till London med min Performing arts grupp för att se Lejon Kungen på teater, super lyckad resa!

- Så ha ja då hunni vara med kompisar i pubben och chilla och haft super

- Har också hunnit vara med pojkvännen en hel del vilket är super me tanke på att ja snart åker tillbaka till Finland 

De här e vad ja ha hålli på med i ett nötskal! :) 
Nu e jag ledig från skolan fö ja borde läsa inför mina prov, jej -.- haha! 

Skall idag till Liverpool med; Mia, Mariella; Cecilie, Mitch, Brandon, Becci, Harry och jag, kommer blir super skoj bara det inte börjar regna, haha! 

Anyway... Här kommer lite bilder från de senaste veckorna :) (ingen speciell ordning)

 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar